close
視若無睹三個月後, he is really back for me!!

他以前留給我的印象實在是太久太深刻,

現在的他, 不是以前的他, 
現在我的, 也不是以前的我!!

但過去的身影, 還在我腦海裡迴盪,

叫自己冷靜, 努力洗掉過去他留在我腦裡的樣子, 

這樣的日子, 有點小尷尬, 但我做到了!!

When he called me tonight, I really kept my temper to talk with him.

Within the speech, he is really not my type already.

If we have any better relationshipin further few days, I think just staying with friends. nothing more!!

But really happy 'He is back for me' . Mary is right!
arrow
arrow
    全站熱搜

    fogs 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()